Detalii de contact

Interactive Business Accounting SRL

Str. Axinte Uricariul nr.1, Sector 1, Bucuresti, RO 011603
Mobil: +4 0723 77 33 86
Tel./Fax: +4 031 421 80 59

Formular de contact

Deschide
Deschide

Sign Up

Forgot password?

Sunteti aici: Acasa Oferte

OFERTE

Oferte flexibile pentru toate tipurile de afaceri.

  • Profesionalismul, responsabilitatea si confidentialitatea sunt deviza noastra.

OFERTE SPECIALE

Aceasta oferta se adreseaza companiilor cu pana la 50 de salariati si Cifra de Afaceri mai mica de 10 mil. lei

Pachetul de servicii de baza incepe de la 250 lei/luna si include urmatoarele:
• Evidenta contabila si fiscala
• Salarizare si consultanta privind legislatia muncii
• Consultanta si asistenta de specialitate privind contabilitatea si fiscalitatea

Pachetul de servicii de extins incepe de la 500 lei/luna si include in afara serviciilor din pachetul de baza si urmatoarele:
• Raportari interne conform cerintelor managementului companiei
• Servicii la cerere care implica cunostinte in domeniul economic, financiar-contabil si fiscal sau relatia cu anumite autoritati

In urma unei analize se pot negocia si alte servicii suplimentare gratuite, incluse in tariful de baza din contract

In cazul in care se opteaza si pentru alte servicii decat cele din pachetul de baza se va stabili in functie de cerintele respective un tarif final care sa includa atat serviciile de baza cat si cele suplimentare.

Aceasta oferta se adreseaza companiilor cu o Cifra de Afaceri de peste 10 mil. lei si peste 50 de salariati

Serviciilor de baza prevazute pentru microintreprinderi si intreprinderi mici pot fi adaptate si pentru intreprinderile mijlocii si mari insa de regula sunt solicitate servicii conexe negociate in functie de volumul de lucru, cum ar fi:

Colaborare cu Departamentul Financiar sau Conducerea Companiei in vederea realizarii urmatoarelor obiective:
• consultanta privind organizarea si conducerea contabilitatii financiare si de gestiune
• analize economico-financiare si evaluari patrimoniale
• consultanta in proiectarea si implementarea Sistemului Informational al companiei, organizarea activitatii si stabilirea responsabilitatilor (Organigrame, Flux Informational, Structuri, proiectare si/sau implementare Sistem Informatic)
• Servicii de cenzorat
• audit intern si alte servicii de asigurare
• lucrari specifice departamentelor de salarizare personal
• recrutare de personal de specialitate pentru departamentul financiar-contabil si instruirea acestuia in vederea acomodarii cu sistemul financiar-contabil si informational al societatii
• consultanta si asistenta de specialitate necesara pentru infiintarea si reorganizarea societatilor comerciale

In cazul acestor entitati, tarifele pentru pachetul de servicii de baza incep de la 200 lei/luna si sunt negociabile in functie de volumul, tipul si complexitatea activitatii dar si conditiile fiscale specifice

Printre serviciile oferite enumeram:
• Organizarea si tinerea contabilitatii in conformitate cu principiile, normele si metodele contabile acceptate dar si cu prevederile legale in vigoare
• Intocmirea registrelor contabile obligatorii
• Intocmirea si depunerea declaratiilor si raportarilor catre autoritati precum si a Situatiilor financiare semestriale si anuale in conformitate cu cerintele Standardelor Internationale si legea romana
• Salarizare si consultanta privind legislatia muncii
• Consultanta si asistenta de specialitate privind probleme de contabilitate si fiscalitate
• Informarea periodica asupra modificarilor legislative
• Arhivarea documentelor financiar-contabile in limita posibilitatilor
• Pot fi negociate si alte servicii suplimentare gratuite, incluse in tariful de baza din contract

Preturi orientative

250 lei/lunar pentru volum de lucru minim (spre ex: max. 30 documente intrari+iesiri lunar, 2 angajati, TVA neplatitor)

500 lei/lunar pentru volum de lucru redus (spre ex: max. 100 documente intrari+iesiri lunar, 7 angajati, TVA trimestrial/lunar)

700 lei/lunar pentru volum de lucru mediu (spre ex: max. 250 documente intrari+iesiri lunar, 12 angajati, TVA lunar)

1000 lei/lunar pentru volum de lucru mare (spre ex: max. 500 documente intrari+iesiri lunar, 20 angajati, TVA lunar)

Se acorda o reducere de pana la -25% pentru primul an de contract.

Sumele prezentate sunt orientative, negociabile si nu includ TVA.

Oferta finala va fi stabilita in functie de volumul activitatii (nr. facturi si alte documente de intrare si iesire, nr. salariati, cifra de afaceri, investitii), domeniul de activitate, complexitatea activitatii (tranzactii intracomunitare si din import, accize, leasing-uri, recuperari de TVA, credite bancare etc.), durata contractului, perspectivele in ceea ce priveste continuitatea afacerii, seriozitatea si loialitatea clientului.
Pot fi negociate si servicii prestate la cerere sau cu plata pentru fiecare prestatie in parte, pe principiul cantitativ.

Pentru o oferta personalizata va rugam apasati butonul urmator.

Cere oferta

Reguli privind acordarea de reduceri

Pentru a veni in sprijinul dumneavoastra dar si in vederea construirii unei relatii de colaborare indelungata si cat mai reciproc avantajoasa am elaborat o politica de reduceri de pret adaptata diverselor situatii intalnite in practica.

In functie de fiecare caz in parte se mai pot negocia si alte tipuri de reduceri care sa vina in sprijinul clientilor in dificultate.